Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

Ενα δημοσιευμένο σχόλιο δικό μου.....

Αγαπητοί κύριοι

Είναι λίγο δύσκολο να αποσυνδέσεις την πολιτική επικαιρότητα και το πολιτικό γίγνεσθαι απο την οικονομία και το αντίστροφο. Δυστυχώς τις μέρες που ζούμε ίσως πολλοί από εμάς τους 45άρηδες να μην τις είχαμε φανταστεί, πόσο μάλλον να τις έχουμε ζήσει. Κάποτε πίστευα βαθιά στην πολιτική και εμπιστεύτηκα τους πολιτικούς διότι πίστευα πως όλοι μας όπως και εγώ θα θέλανε το καλό αυτού του τόπου. Δυστυχώς διαψεύσθηκα οικτρά. Την τελευταία 10ετία έζησα οτι πιο ειδεχθες εχει υπάρξει ως πολιτικη και κοινωνια στα χρόνια που μπορώ και θυμαμαι τον εαυτό μου σε αυτον το τοπο. Οταν όλοι χαιρόντουσαν για τους Ολυμπιακούς αγώνες εγώ βόγκαγα γιατί ήξερα τι λαμογία και τι ρεμούλα θα πέσει....και φυσικα απο έσοδα τίποτα...εννοείται. Να μην κανω απαρίθμηση των διαφορων σκανδαλων απο τα δυο μεγαλα κομματα τωρα γιατι θα έγραφα βιβλίο! Λυπαμαι τα παιδιά μου μονο και την οικογένεια μου που καλουνται τωρα να πληρωσουν το λογαριασμο για όλους αυτούς τους επίορκους της εκαστοτε Βουλής αλλα και της κυβέρνησης. Αυτη η ατιμωρησία αποτελει ακομα μια πρόκληση. Ολοι χαίρονται τις καταθεσεις τους στο εξωτερικο και τις βίλες τους στο εσωτερικο και φυσικα όπως λεει και η παροιμία ....κορακας κοράκου μάτι δε βγαζει!!! Σιγα μην αποδοθουν ποινικές ευθυνες στους υπαίτιους της καταντιας της χώρας μας. Αποδιδονται - άκουσον άκουσον - πολιτικές ευθύνες μονον!!!!! ΟΤΑΝ και ΟΠΟΤΕ βγει τίποτε στη φόρα!!!!! Αν είναι δυνατόν!!! Και καλούμαι εγω και όλοι οι φουκαράδες οι Ελληνες ( Οχι οι Ελληνοποιημένοι !!!!! αλλο παλι και αυτο!) να πληρώσουν για την ακαματωσύνη, την λοβιτούρα, την λαμογια, την απαξίωση και την επαίσχυντη και προκλητική συμπεριφορα όλων αυτων που ζημίωσαν το τόπο. Απο πολιτικούς, βουλευτές και υπουργους επίορκους μεχρι και ακαμάτηδες οσφοκάμπτες υπαλλήλους που για λιγα ευρω ζημιωναν την χωρα εχοντας πλάτες απο καθε λογης αξιωματούχο και δοτο παραγοντίσκο. Αλλα Φευ!!!! Εχω αρχίσει να αναπολώ τα χρόνια που είμασταν παιδια και μείς και αυτος ο τοπος διοικούνταν απο ανθρωπους πατριώτες και δεν βαζανε το χερι στην κρατική τσεπη. Οποιαδήποτε αναφορα στα χρονια της επταετίας ποτε δεν με ευρισκε σύμφωνο ως πρός το γεγονός ως πολιτικη πραξη την οποια παντοτε χαρακτηριζα ως μαυρη περιοδο για τη χωρα. Ας μην παρεξηγηθω λοιπον αν αναπολω εκεινα τα χρονια που παρολη την πολιτικη απαξιωση και την καταχνια αντι για ελευθερία που είχαμε, ωστόσο συγκρίνοντας το τότε με το τωρα, εκεινες οι μέρες μου φανταζουν καλυτερες διοτι τα τωρινα μας χαλια στο ονομα της δημοκρατίας δεν εχουν τα εχουν ξαναδει τα ματια μου. Αν με πουνε χουντικό εγω τους απαντω οτι παλεψα πολλα χρόνια για να λειτουργήσει αυτη η δημοκρατία. αλλοι το εκμεταλεύτηκαν αυτο και τσάκισαν την χωρα...οχι εγώ. ΕΓΩ δυστυχως είμαι αυτος που θα πληρώσει το λογαριασμό γιατί ε μπιστεύτηκα ολους αυτους τους επίορκους απο τα μεγαλα και μικρά τζάκια που αυτοπροσδιορίζονται ως πατερες του έθνους και παιρνουν συνταξη σε 8 χρόνια (και παχυλη παχυλη βεβαια) μαζι με ενα καρο παροχές κρυφές και φανερές (όπως όλοι γνωρίζουμε ασφαλως). Αν θα δημοσιευθει το κείμενο αυτο ίσως προβληματίσει καποιους και στεναχωρήσει καποιους άλλους... ΕΙΠΑ ΑΝ!!!!!

Θεμιστοκλής Κωνσταντίνου
Ένας Απλος Δημόσιος υπάλληλος των 1200 ευρώ το μήνα ......

, -

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου